Thursday, October 21, 2010

Misi Mencari..hu3

Start counting days again..hu3..for what? adelah..ari special for some1..siape agi klu x "si Dia"..hopefully leh ari special 4 me too..ahaks.. lately ni..syukur sgt..sbb segala urusan di permudahkan.. sejak ade assistant ni, dpt balik keje awal..x yah stress pk psl keje agi...plg bersyukur, dpt dekat diri ngan Allah s.w.t..ngan mengaji sume..klu dulu...keje la smpi lewat malam...pastu tido..x de mase lgsg tuk spiritual..skang ni alhamdulliah..sume dapat..malah,keje kat opis tu leh susun balik..dah teratur..sgt beryukur kat Allah s.w.t


Dari minggu lepas, sibuk cari hadiah..adeh...adiah yg dicari mmg limited..mahal2 lak tu..x pe la..kerna kasih ku turutkan..wakakaka..cari la kat sume kedai..siap dah keje promoter kat kedai tu..sebab? sbb nye mende tu kecik, susah nak cari..adeh..dan akhirnye..berkat kesabaran aku, dpt gak cari adiah tu...hu3..finally...tp rase cam x complete gak..so nak cari adiah smpingan lak..

apekah??


Kat kepala ni, byk mende pk..pk psl abg aku...pk psl mak...pk pasal iman kat dada ni...baru terperasan...mmg lately aku berjaya dekatkan diri ngan Allah s.w.t. tp aku terlupe akan kekasihNya...so..terfikir sejenak..ke mana hilang nya, rase cinta dan rindu kan beliau tu...aku igt, aku kene p majlis agama balik, dgr balik ilmu2 agama ni..supaya..ati lebih tenang.. tadi siang ade terbaca psl kasihnya Rasulullah pada umat nye di Padang Masyar.. Perghhh..aku menangis k bace...adeh...sesungguh Nabi kita Muhammad s.a.w menyintai kita...kat sana, die hanye menanya "Dimanakah umat ku?" wah...terasa aku ni..dah la umat nye..tp masih x gak cukup sempurna imannya...Aku harap..aku dpt isitiqamah ngan ape yg ader skarang..aminn..


No comments: