Monday, November 1, 2010

Alhamdulillah

11.03 malam
lepas penat ber fb..layan blog plak

alhamdulillah syukur pada Allah ngan limpah nikmat nye..aku rase tenang dan bahagia skarang..amin.. Wlpn x seberapa..tp aku tetap syukur ngan ape yg ader...dulu aku sering mempertikaikan erti kehidupan aku...ape nak jadi ngan aku sume..tp skang, wpn aku x taw ape di hadapan aku..tp aku sgt bersyukur..syukur sgt... lagi2 klu bila dpt dekat kan diri ngan Allah..
aku tahu..sume yg terjadi ade hikmahnye... dan aku lakukan semua ni demi Nya.. InsyaAllah..semoga Allah memberkati perjuangan aku skarang ni..

Hidup ku..Mati ku..kerana Allah s.w.t..Ya Allah..permudah kan lah segala urusan ku..sesungguhnya yg baik itu dtg darimu...yg jahat itu dtg diri hamba mu yg hina ini..
Perkenan kanlah segala doa2 ku..

Kenyataan nya skarang...dunia yg aku lihat skarang..terasa luas...luas..
aku rasa sgt tenang...aku mampu mengukir senyuman di setiap langkah kaki ku..
dan aku tahu..kerana "si Dia" aku berubah..kerana "si Dia" lah yg meletakkan senyuman di bibir ku..
wahhhh...ati sgt suke k...haha..alhamdulillah..dan kerana Allah s.w.t..aku memilih dia..dan aku berserah segala pada Nya.. amin



2 comments:

Big Chocosis said...

=)
love u yam!

Cik Yam~! said...

hu3..luv u too mil!
=)
n miss u too!
muaxxx