Friday, December 31, 2010

x sambut New Year kat IBM buat pertama kali nye..ahaha

11.42 p.m
depan tb tgk Ong Bak kat astro Prima
baru lepas mandi..still terpisat2 sbb ketiduran td..
dr td dok pk nak post ape since dah lame x bercerita

Klu ikutkan..every year aku akan celebrate New Year kat IBM
Tp dis year different..sume nye sebab AFF Suzuki Cup 2010...
pergh memang terbaik...tiap kali kedengaran name Cup ni..
aku meremang..seyes..x tipu..meremang gile2..dan aku bangga jadi rakyat M'sia

Since last 2 years plus..sejak memperhambakan diri kat IBM..
norma keje adalah tiap kali ujung bulan ( last day of the month)
aku kene stay IBM tuk urgent request or on stand by mode tuk last minute transaction..
mmg xde keje sgt..tp kene stand by..
dan dah 2 tahun berturut2 aku tgk bunga api kat IBM..
yg best nye..x yah nak menghadapi jammed sume semata2 nak tgk firework
kat IBM..bunge api tu letop2 depan mate...sume tempat plak tu leh nampak..
sbb tgk kat tingkat 19..ahaha..dan sgt chantek..
aku syukur gile keje IBM ni..
byk benefit tanpa disedari

Tapi di sebabkan M'sia Juara AFF Suzuki Cup ni
kiterog dah close most of the deal yesterday nite
even arini aku kene keje di kala org lain gembira bercuti sakan
merayakan kemenangan Malaysia..
aku gembira jer keje sbb dpt replacement nnt..
so...nothing to lose..lagipun aku x suke org ramai ni
SEMAK..ahaha

tepat kol 12 mlm

aku baru lepas tgk firework dr uma aku
uma aku tingkat 4..leh nampak sume firework all da way from port klang to shah alam
x yah turun padang nak celebrate bagai..wat penat jer..hu3






2 comments:

fara said...

Yam,
Fara xtgk pon munge api. xde kat pajam T__T

yg bestnye klo keje arini,
bole dpt extra gaji kan! huhu ;)

HAPPY NEW YEAR YAM!

Cik Yam~! said...

ahaha..memang best keje arini..
sbb public holiday..
kami dibenarkan pakai jeans..
melaram sakan dlm IBM td..hu3

tgk firework best! shantek =P

Happy New Year to u too
wink3*