Saturday, November 6, 2010

jiWa kaCau..laLalaLa~

10.46 p.m
baru lepas tgk part 1 The Proposal
situasi: otak kosong , Tb terbukak tp x de sape tengok..sbb aku tgk utiup , kipas berputar tanpa henti, smbil dengar lagu Lucky by Josan Mraz, mak dah selamat tdo kat bilik

i dunno what happen to me
erghhhhhh...
what wrong wif u yam..
yes..bila aku jiwa kacau...
aku akan speaking x taw menentu..

sesekali aku view Facebook..ade jer org like status aku..haha..
dorg x taw aku x de ati tgk cite tu..
pakse rela tgk ader la..terpaksa sbb aku x keruan
dan aku x taw kenape
damn! did i feel boring or something???
what is dis feel??

jiwa kosong sgt nih..
dah ngaji dah tadi..
tp...nape?? nape rase camni
urm...
terdiam aku kejap..tgk dinding
tgk siling..ape aku nak wat nih???

11.38 p.m
baru lepas mop lantai..haha
ni la kekdah nye..klu aku bermasalah x taw nak wat ape..
abis satu uma aku kemas..
perghhh..berkilat lantai uma aku..haha
yg pasti aku kepenatan mengemop satu uma..adeh..

masalah aku adalah...aku x taw ape masalah aku?
ya..itu la masalah nye~...
kepala otak ni dok pk sesuatu tp apekah die??
dr lepas maghrib aku dok pk..apekah..dan apekah..

maybe aku x keruan sbb
"si Dia" bace post aku yg sebelum ni psl "si Dia"
ermmmm....
adeh..
aku hanye tulis ape aku rase..
soklan:ko nyesal ke yam??
jawapan: x..haha
soklan: dah tu kenape ko jiwa kacau camni?
jawapan: ntah..maybe sbb tgh pk ape dier tgh buat skang ni
soklan:ko dah tanye dier?
jawapan: lom
soklan: dah kenape x tanye dier?
jawapan: aku x nak tanye la
soklan: klu ko x tanye cam ne ko nak taw?
jawapan: perlu ke aku tanye dier sepanjang mase?
soklan: tapi dulu kan ko tahu pasal dier sepanjang mase
jawapan: urm..dulu len..
soklan: ape yg len nye?
jawapan: dulu len ar..
soklan:x de beza nyer kan..
jawapan: urm...a'ah..
soklan: so..x salah ko bertanye macam biase. plg teruk pon dier x balas..tu jer
jawapan: baiklah

lalu dengan pantas aku mencapai BB..menghantar mesej kepada "si Dia"
x smpi seminit..mesej d balas.. lalala
ok.
aku kembali normal..hahaha
mmg sah masalah aku adalah "si Dia"
"si Dia" x bermasalah ape2..aku yg bermasalah
sbb asik pk dia..adeh

sekian.

No comments: