Tuesday, November 2, 2010

TechniQue Clunk in Memories


wah..dah kenape aku lately ni..asik layan blog jer..
9.22 p.m..
lepak depan tb..
smbil berbaring malas di sofa..
cite ape aku pon x taw kat 8tv ni..haha

dr td aku dok view blog org len..
tgk update dorg...
especially blog zack zukhairi..wah..penuh ngan input..
wlu bersahaja tp blog dier gile cool..

actually
aku dah rase ngantuk sgt..tp arini ade Supernatural..
so tabah la menunggu depan tb ni..supaya x terlelap...
ngah lepak2 ni...ter pk.. ape la '"si dia" sedang buat.. sedang tabah bekeje..
baru jer terpk.. "si dia" ym! hik3..suke3.. =P
hilang terus ape aku nak update..adeh..mate pon terus terang..ahaks
wee...

tp kejap lak "si dia" tegur..busy kowt..kapal byk masuk..hu3
urm...so aku view kejap FB..ade a few notification..
mmbr aku dok bagi komen kat gambar..
aku la..rajin p upload gambar2 zaman skolah..
time tu zaman aku selebet..haha..ngan tudung herot nye...
igt lagi.. aku admirer senior tu..siap conteng name dier kat kain skolah aku..
haha..x boleh blah..dah ar die ank cikgu disiplin skolah..
garang k mak dier..satu skolah takut..haha..
gile sengal aku leh suke smpi conteng2 bagai..
mak dier slalu serang kelas aku..
sbb bising..haha

kelas aku mmg terkenal dan penuh ngan budak pompuan..
taw2 la klu budak perempuan byk...asik cho che cho che..jer..hikhik

yer r kat skolah teknik tu..penuh ngan budak2 lelaki..
kelas kami jer yg byk budak pompuan..
sbb kelas Pengurusan Perniagaan..
laki ade 7 org je..=)
so aku x de ar culture shock sgt bile masuk skolah ni

awal2 aku gile sopan masuk skolah ni..wlpn gile selebet..haha
jalan tunduk jer..pandang bawah..x brani angkat muke
segan ngan dak3 laki..mn biase dowh..
so..cik siti mariam yg gile babeng dr skolah perempuan raja zarina
telah bertukar sopan di skolah teknik klang..haha

klu dalam kelas..
kedudukan aku..plg depannnnn skali...tul2 depan papan itam..
klu blaja, fokus gile..terbawak2 perangai skolah lame..
klu kat R-zack, aku pekse no 15..mesti kat tgh2..tp kat Teknik ni..
aku pekse no 1..haha..tp x de ape aku nak
bangga ngan keputusan pekse aku tu..
sbb aku rase x de persaingan lgsg..bebudak2 nye byk main..

TAPI

sume tu bertukar pabila kaki aku melangkah ke Form 5..
aku jadi terbalik lak..byk memain..
yer la..dah mule kenal byk org...
Nates aku pon naik tocang la..
aku dah pandai ponteng kelas..
ponteng skolah?? owh rase nye x agi.
waktu mule2 nak berubah..aku igt kawan aku pesan
" Yam, kite ni..jgn jujur sgt..kkdg kene jadi jahat gak..klu x, org buli kite..
dunia kat luar tu agi macam2..ko x nmpk agi..skang ni, ko nak ikut kiteorg ke x?"
hahaha..
done2..aku ngan muke aku jujur tu..mengangguk..
hehe...mesti la aku nak ikut..
time beratur..kiteorg suke wat port kiteorg kat blakang..slamber badak jer..
ader skali tu..dah la wat hal sendiri time perhimpunan..kecoh2 kat blakang,
suddenly, name2 kiteorg kene announce kat depan..
adeh...serius..muke masing
2 blur pergi depan..
nak taw nape?
budak2 nakal ni..jadi pelajar cemerlang k~hahaha..so dpt adiah kat depan
si jaz dpt pelajar terbaik math..
si noi dpt pelajar terbaik add math..cesss...noi dah rebut takhta aku maser form 4
aku lak..pelajar terbaik English..hoho..cam x caye jer..
si bon.. pelajar terbaik sains..
siape ntah pelajar terbaik accounts..lupe lak..
masing2 muke toyer jer amik prize tu..haha..
sgt klaka..
kiteorg dah la pakai stokin warne warni..
ckp jer la ape mende jd larangan skolah..ha..mende tu la kitorg wat
cume kami x amik dadah n isap rokok la..hu3..tang itu kami baik
vandalisme bg jer kat kami..haha

kkdg bawak budak asrama fly kuar..haha..suke suki jer..
byk kenangan ngan budak2 12 TeenaGers ni..
ader scene nanges2..ader scene gaduh2..
ader scene berlari2 pastu jatuh terjelepuk..aku latu..
pastu si sengal syah..amik kapur..
pastu conteng kawasan aku jatuh tu..haha
konon bahan bukti kesan kemalangan..siot gile..haha
mase amik result SPM plg x leh blah..
jumpe bebudak ni..pastu memasing tanye result
aku tunjuk result aku kat Jaz..
1A jer k..iaitu math..the rest aku dpt 7B..haha..gile sengal..
n sgt nyesal..klu aku blaja tol2..mahu aku dpt 8A straight kan..
jujur aku ckp..SPM aku x prepare pape pon..esok paper SPM..
mlm tu baru selak buku...haha

mase jumpe Jaz tu..aku ngan dier jerit2 kegembiraan bagai..
sebab??? aku ngan dier dpt A tuk Math..sameeee..hahaha
gaya mcm dpt 10A jer...tp..aku sgt bersyukur..even result aku 1A jer
dpt gak masuk matrik n berjaya abis kan degree aku tuk accounting
hu3

ni la muke2 12 Teenagers yg nakal tp sgt best + plg hot kat skolah~~
haha..mana tak nye..kami sume shantek2 haha



hu3..byk nye aku celoteh kali..
wpn chatting ngan "si Dia"..sambil2 tu..terkuar gak cite ni..hu3
lagi 10 minit nak supernatural..hu3..I luv Dean winchester~~(tetibe lak..wakaka)
n I luv u too =)..yes..I do..ahaks..lalala~~
aku suke gile lagu My Best Friend - Weezer..rajin2..cari ar lagu tu..best =)


2 comments:

sheisjaz said...

knp blog ko muka ko??
hehehe...
soklan xde kna mengena ngn post ko..
ok kan??
ko jwb je ar soklan aku tu..

Cik Yam~! said...

kate blog aku..
aku letak ar muke aku..
xkan letak muke ko kowt...
hahahaha