Tuesday, November 2, 2010

Lunch Hour

12.04 p.m
still ngadap keje..tp stop kejap since lunch hour..

Arini puasa ganti..yg ke 5!haha..aritu x sempat nak puasa 6..4 hari jer sempat ganti..
jadi..esok ngan khamis nak puasa agi..ganti abis sume..
pastu nak continue puasa senin kamis..InsyaAllah..

Wah..bulan ni sgt busy k..ujung minggu ni dah ade date ngan noi n xsan..
mkn beriyani gam kat putrajaya...wuhu... maka..menari2 la lemak2 aku skali lagi..berpesta..
xpe..demi rakan2 tercinta..
aku turun la mkn..plus..dah berbulan janji nak banjer dorg..

next week 12hb, kene servis kete..adeh..kopak la dlm 300...mati aku..kiki..
bil2 lain x tgk agi..bil letrik, streamyx, bil celcom..wah sgt menarik...
pastu raye aji...mintak2 makbul la doa aku kirimkan kat sedara kat Makkah..amin..

lepas raye aji..on 19, friday nite, dah mule konvoi ke Penang..ni la 1st time aku bawak mak jenjalan..hu3..hopefully she enjoy the trip..kene spent duit agi...cam dapat rase jer..aku bakal korek duit ASB aku sempena jalan ke Penang..hu3.. nak belli smart tag agi..klu x, mau kene tinggal tiap kali tol

27hb plak, ex-housemate kawen...wah...ecah dah kawen k! sgt best..akhirnye..kawen gak dier ngan pakcik paiz tu..hu3..sonok sbb tgk dier dr awal bercinta n smpi skang ni..menjadi..
alhamdulillah..Jodoh sume kat tangan Allah s.w.t.. so no worries k yam.. haha..
ayat2 menyedapkan ati sendiri.. lalala... tawakalallah jer yam k.. moga dibukakan ati nya nnt..

maka dengan itu, sy mengUMUMkan bulan NOVEMBER... bulan ABIS duit.. hahaha
x pe..janji sy bahagia..mak saya bahagia...sume bahagia la..termasuk si dia.. wee..
ok..nnt mlm smbg balik =P


2 comments:

fara said...

pegi putrajaya tak ajakkkk!!!! huhu~

Cik Yam~! said...

ngeh3....ni sesi balas dendam bebudak tu Farah~~ sbb sebelum ni dorg yg banjer yam..Yam x penah banjer dier..hu3 =P