Wednesday, November 3, 2010

x pdi gune printer..adeh

10.35 p.m..
terbaring kat bilik tamu..
nak print skim pencen mak..
tapi scanner wat hal..
bkn ape..aku yg x reti gune..hahaha
kecik ati mak..
mak jgn wiso k..
sok yam print kat opis..wakakaka..
salah gune kuasa..lalala

sok ade meeting ngan CFO...
nak propose mende baru kat dier..hu3..tp ape pon x prepare agi..
adeh..xde ati nak wat..tp kene wat jugak..
meeting dah setting..
aku chair person lak tu..
gile..wat meeting tp x prepare pape..mm..
camne la esok meeting ngan omputih tu..
terbelit lidah aku la jawap nye..
sok nak propose psl credit n stopship..
klu aku present kat sini pon..
sepatah haram korg nak paham kan..hahaha
siang tadi dah prepare dah report tu..
tinggal oter ngan 'massage'
hopefully leh bantu improve performance aku kat opis..hu3
chaiyuk yam...ko mesti siap kan report tu..
klu x..sok ko nak ckp aper?? with nothing in hand??hu3
boss! sila naik gaji Yam k!~~sy bawa perubahan dlm company..wakaka

dr td dok tgk FB..sambil tu..igt kat 'si Dia'
x de mesej pon..haha...dah ko x on YM kenape??
at least leh gak bertegur sape kan..saje menyiksa diri..
"si Dia" busy la.x elok kaco2..
uji sikit keimanan tu...leh tahan ke x..
sok kan masih ade..hik3

arghh..dah kenape scanner ni..x leh print lak..adeh..
(mel! ape dah jadi ngan scanner ni??aku x reti gune dowh!) haha..
tetibe ade jeritan batin aku lak kan..
tu la bute IT...pastu x reti, xnak tanye..x nak on YM..sengal! hahaha

lagi 7 minit kol 11 mlm..report tu masih tidak aku sentuh..
x pe..ade sejam agi sebelum tdo...
sempat buat agi..

okeyh Yam! buat skang! ape pun..sy windu "si Dia" k =)




No comments: