Thursday, November 4, 2010

"si Dia"

10.55 p.m
terjaga dr tdo..
bukak think pad..
eh...x smpi 5 minit td... "si dia" ping kat YM..
hik3...bagai kan di kejut tuk menjawab YM dia..
erm.... nak taw x..
arini ku lalui cam rase indah sgt..

smlm kan x on YM..even x bermesej...aku la sengal x nak kan..
alih2 aku yg sakit jiwa..sbb..kerinduan...lalala..
yer..sy rindu 'si dia'..sgt.. (malu ah)
akhirnye aku kecundang..mesej gak ngan dier..
pastu x malu bgth "si dia" betapa aku rindu dier..
n before I sleep..I wish him gud nite n tell him how much I do miss him..
he reply..
"miss u 2 3 4"
OMG!~
adeh..ape lagi..tersenyum aku sensorg time tdo
tdo ngan lena k..hehehe
bangun2 jer dr tdo tgk HP..muke 'si dia' tgh tersenyum..
tersenyum la aku..
u make my day Dear..lalalala
dan senyuman tu terus terukir kat bibir ni sepanjang pagi..
dr bgn dr katil..mandi..solat..bersiap..nek moto..
smpi opis..meeting..wat keje..
senyum aku x lekang2..
and my meeting with CFO today
is perfectly damn gud!
ape yg aku propose..mendapat pujian..hu3..
sgt suke~~
bertambah2 la meleret senyuman aku..
2nd meeting with BPO team..
supposely happen to blame me on last month end transaction..
sbb process die kelam kabut
but...
x dpt la..
ati aku gembira.. men psychology...mende tu x jadi..
org len yg di persalahkan..hu3.. mmg salah org tu pon..
bukan aku =)
kuar meeting..tersenyum agi..
wat a perfect day.. =)

Syukur Alhamdullilah..hopefully, ape yg aku rase skang ni..berterusan..
Ya Allah..jika benar "si Dia" untukku..satu kan lah ati kami
menjadi satu..amin..

Lagu Tema arini..
Hari ku indah~~ 2 ati jadi satu..huk3 =P


2 comments:

Anonymous said...

SEMOGA BAHAGIA

Cik Yam~! said...

Amin..terima kasih =)