Wednesday, November 24, 2010

Terima Kasih Cinta Untuk Segalanya


12.33 p.m
baru lepas makan seketul kuih donat
sambil mendengar lagu Afgan - Terima Kasih Cinta
dr pagi td dengar and keep on repeating..
wlpn lagu ni menceritakan psl kekasih nya memaafkan kan dia..
tp aku dengar ke arah yg lain..
maybe aku terbawa2 ngan melodi nya..
tika... ayat " terima kasih cinta untuk segalanya" berkumandang..
serasa..air mata mule bertakung..
argh...sudah yam.. lagu ni x kene lgsg ngan situasi kau..
langsung..
tp yg nyata..aku berterima kasih kerana merasa sume ini..

baru2 ni pergi penang..tp x de ati nak menulis psl penang..
belum ade mud..
mud hilang dlm bygan "si Dia"
sejak "si Dia" balik..
mud aku hilang entah kemana
yer..betul aku gembira akan kepulangan beliau
wlpn bukan di sisi ku
melihat dia tersenyum cukup membuat ku bahagia..
dan aku sgt bersyukur ngan ape yg aku rasa..

namun aku keliru..keliru ngan perasaan ini
betulkah aku suka dia sdgkan die hanya bersahaja
dlm ape jua situasi
wpn die tahu benar naluri hati perempuan ku..
termenung aku smlm..
menafsir rasa ini
ya..rasa itu tetap ada setiap waktu wlu tidak bersama nya
rasa yg sgt berbeza..
syg kah? cinta kah?
argh..sesuatu yg sukar tuk ditafsir
ade ketika..rase rindu menyelinap dlm ati
terpana aku..apakah perasaan ini
hadir tika aku leka
terus wajah nya terbayang di ruang legar anak mata
erm.....
kenapa ada rasa ini
benar kah apa yg ku rasa..
klu benar...kenapa aku sahaja yg merasai nya
persoalan nya...kenapa dier x merasai sume itu
rasa ini...
adakah aku yg terbawa2 ngan perasaan ini....
di kala ku pejam mata, "si Dia" perkara terakhir ku fikirkan
di kala ku buka mata, "si Dia" perkara pertama terlintas di fikiran
di setiap doa2 ku..ada "si Dia"..agar di satukan ati ini
di setiap saat..hanya ada "si Dia"

ya...aku jatuh cinta pada "si Dia"..
tapi syg..hanya aku yg merasai nya

kkdg tergelak bile teringat ada ketika aku mabuk kepayang pada 'si Dia"
bygkan...
sedang menulis kad utk nya
aku mendengar lagu korea yg sgt comel..
membuat aku tersengih2 dan mati kutu
kerna kehilangan idea..aku hanya mampu tersengih2 sehingga lagu habis
tersengih sambil gigit pen..hak3...klaka

dan setiap kali aku drive ataw merempit..
aku akan menyanyi kecil kegembiraan (kkdg tergedik2 pon ade)
fave song mesti la "Inilah Cinta"- Akim.. so catchy lagu tu

setiap kali aku lalu di hadapan rumah nya..
setiap kali itu la kepala aku akn teleng melihat swift kesayangan ku..hahaha
x nmpk tuan nya..kereta pon jadi la..keh keh keh

haha..ape kes mood berubah secara tiba2
td termenung..skarang eppy tetibe..
ape da...
tp yg pasti..klu teringat kat dia..
suasana akn berubah..aku akn gembira..
tp klu terpk psl perasaan aku..ia juga akan berubah

Ya Allah Ya Tuhanku..aku berserah pada Mu..
Kerna Kau lebih mengetahui segala sesuatu
mana yg terbaik buat hamba2 mu
aku bermohon pada mu
Andai benar "si Dia" milik ku
satu kan la ati kami berdua
Jika tidak Ya Allah, berikanlah pengganti yg lebih buat kami berdua
Amin Ya Rabbal Alamin


No comments: